Reisikahju

Mida teha, kui juhtus õnnetus?

Haigestumise või vigastuse korral on Sul õigus valida endale Sulle sobivaim raviasutus. Vajadusel küsi abi kohalikelt.

  • Kui Sul on võimalik ravi eest ise tasuda, küsi kindlasti endale arstilt raviarve koos diagnoosiga. Hoia alles ka ravimite ostutšekid.
  • Kui Sul ei ole võimalik ise ravi eest tasuda või Sa satud haiglasse, helista meie Kindlustustelefonil +372 777 1211.
  • Vajadusel korraldamine ka reisikaaslase kohale jäämise.

Kui Sinu reis jääb ära, siis võta meiega esimesel võimalusel ühendust.

Reisigraafiku muutus reisil olles. Kui reisil olles Sinu transpordivahend hilineb või ei välju, siis pöördu lahenduse leidmiseks esmalt teenuse pakkuja poole. Probleemide korral küsi endale hilinemise või ärajäämise põhjus kirjalikult.

Kui Sinu pagas reisil varastatakse, siis pöördu politsei poole. Kui Sinu pagas saab viga või hilinebnäiteks lennufirma süül, siis küsi endale selle kohta tõend oma lennufirmast. Rikutud asjad hoia alles. Võimalusel tee pildid.
Kui vajad abi, helista meie Kindlustustelefonil +372 777 1211.​

Kuidas käib kahju käsitlemine?

  • Täida kahjuteade ning lisa sellele fotod raviarvetest jms.
  • Saadame Sulle kahju registreerimise kohta e-kirja või SMS-i ning kahjukäsitleja võtab Sinuga ühendust.
  • Hüvitame kahju Sulle kohe, kui juhtumi asjaolud on selged ja kahju ulatus teada. Info edastame Sulle kirjalikult e-kirja või SMS-i teel.​