Pakume Sulle kõiki teenuseid kaugtöö korras

Praegu tundub, et kogu maailm jääb koroonaviiruse tõttu seisma. Kuid sellegipoolest juhtub kodudes, ettevõtetes, teedel ja tänavatel ikka õnnetusi, meie kliendid satuvad hätta ja vajavad meie abi. Sellepärast tahaksime, et Sa oleksid kursis, kuidas meie Ifis selle pandeemia ajal töötame.

100% kaugtöö korras

Soovime tagada, et suudaksime pakkuda Sulle endiselt sujuvat kahjukäsitlust ja kõiki muid teenuseid. Selleks on ülimalt oluline, et meie töötajad püsiksid terved ja saaksid Sind vajaduse korral aidata. Just sel põhjusel sulgesime kõik Ifi bürood, nii et neid pole võimalik füüsiliselt külastada, kuni me pole teatanud teisiti. Meil on Balti riikides kokku ligi tuhat töötajat ja kõik nad kolisid vaid paari päevaga kodukontoritesse. Nüüd hoolitsevad nad klientide eest täielikult kaugtöö korras.

Pakume kõiki teenuseid distantsilt järgmistes kanalites:

  • Kodulehel www.if.ee on Sul võimalik teatada kahjudest ning vormistada auto-, kodu-, lemmiklooma- või mõni teine kindlustusleping kõigest paari klõpsuga. Samuti saad täita avalduse, et teha oma poliisi muudatusi.
  • E-kirja teel. Palun kirjuta otse oma kindlustuskonsultandile või meie klienditeeninduse postkasti info@if.ee.
  • Telefoni teel +372 777 1211. Kuna meile helistatakse praegu väga palju, siis oleksime tänulikud, kui Sa kasutaksid pigem meie kodulehte või saadaksid e-kirja. Kui Sul on mõni ülikiire küsimus, oleme muidugi valmis vastama ka telefonitsi.

Kahjujuhtumi korral

Palun teata kahjust meie kodulehel. Hädaolukorra puhul või kui Sa ei ole kindel, kuidas tuleks tegutseda, palun helista meile ja me leiame üheskoos parima lahenduse.

Autodega juhtunud õnnetuste puhul juhime tähelepanu sellele, et kuigi meie partnerid remondivad endiselt sõidukeid, võib nende teenuses esineda tõrkeid ja viivitusi. Kui Sa ei soovi praegu autoremondi töökotta minna, võid kahjust teatada meie kodulehel ja töökotta hiljem pöörduda.

Varakahjude nõuete käsitluses oleme viinud miinimumini kahju kannatanud objektide külastamise. Kahjukäsitleja või meie esindaja tuleb kohale ainult sel juhul, kui see on hädavajalik. Palume Sul teha meiega koostööd, saata meile fotosid ja kirjeldada kahjusid kirjalikult, et saaksime otsustada, kas kahjustused on vajalik meie poolt üle vaadata või saame teostada kahjukäsitluse täiesti distantsilt.

Kui tahad küsida midagi reisikindlustuse teemal, palun vaata kõigepealt seda uudist meie kodulehelt

Soovime, et Sa püsiksid terve ja et Sul oleks kõik hästi. Aga kui midagi peaks juhtuma, oleme siin ja aitame Sind.