Ärikliendid peavad usaldusväärseimaks seltsiks If Kindlustust

Kantar Emori sügisel läbiviidud kindlustusturu uuringust selgub, et äriklientide seas on kõige usaldusväärsem selts If Kindlustus ning Ifi maine on ärisegmendis viimase kuue aasta kõrgeim.

Ligi 500 ettevõtte juhi seas läbiviidud küsitluse kohaselt on kindlustuse ärituru liider If Kindlustus, kelle tooteid kasutab 32% varakindlustust omavatest ettevõtetest.

Samuti selgub, et Ifi maine äriklientide seas on viimase kuue aasta kõrgeim, ulatudes 8,1 punktini kümnest võimalikust. See on 0,8 punkti võrra kõrgem, kui sarnase uuringu puhul kaks aastat tagasi. Uuring näitab ka, et kõige tuntum kindlustusselts ärisegmendi seas on If, keda mainis esimesena 47% uuringus osalenud ettevõtete juhtidest.

„Meie ärikliendid hindavad väga kõrgelt, et koostöös leiame alati kõige sobivama lahenduse, mis katab võimalikud riskid. Samuti hinnatakse personaalse kliendihalduri olemasolu, kellele saab vajadusel näiteks kahjujuhtumi korral helistada," rääkis If Kindlustuse müügi- ja teeninduse osakonna juht Aare Uusjärv.

Kuigi Uusjärve sõnul tegeleb üha enam kliente kindlustusteemadega telefoni või e-kirja teel, siis suuremate riskide kindlustamisel käiakse jätkuvalt kliendi juures, et leida õiged kindlustuslahendused.

„Selleks, et vastata meie äriklientide ootustele, oleme suurendanud käesoleval aastal oma meeskonda, et olla jätkuvalt operatiivsed klientidega suhtluses. Samuti oleme investeerinud meie e-kanalisse, kus kasvab jõuliselt ka äriklientide osakaal. Lihtsamad tooted, nagu liikluskindlustus ja reisikindlustus on mõistlik ka ärikliendil osta internetist – see on kiirem, mugavam ja reeglina ka soodsam," lisas ta.

Kantar Emori läbiviidud ärikliendi uuringu kohaselt peavad Ifi kliendid teiste kindlustusseltsidega võrreldes Ifi kõige usaldusväärsemaks seltsiks ning eelkõige hinnatakse Ifi võimekust pakkuda kindlustuslahendusi erinevate võimalike riskide vastu. Samuti on klientide positiivne hoiak Ifi kaubamärgi suhtes viimastel aastatel märgatavalt kasvanud.