Mõningatel juhtudel teeme me automatiseeritud otsuseid ja profileerime kliente. Automatiseeritud otsuste tegemine ja profileerimine tähendab, et otsused tehakse üksnes infosüsteemi poolt ilma meie töötaja sekkumiseta. See võib tähendada automaatset hinnastamist meie infosüsteemi sisestatud teabe põhjal või kahjuhüvitise automaatset arvestust ja väljamaksmist Teie poolt interneti kahjuteates esitatud teabe põhjal. Sel moel saame pakkuda oma klientidele paremat ja sujuvamat teenust. Teavitame oma kliente täielikult automatiseeritud otsuste tegemisest, kui sellised otsused võivad neid oluliselt mõjutada.
Kahjukäsitluse protsessis võime kasutada automatiseeritud otsuste tegemist interneti kahjuteate teenuse või muu kahjukäsitluse osana. Automaatne otsus põhineb meile antud teabel ja seda saab kasutada näiteks hüvitise õige suuruse arvutamiseks. Te ei saa esitada vastuväiteid automaatsele otsustamisele, kuid saate meiega ühendust võtta ja paluda meil kahjuotsus üle vaadata.
- Kindlustuse müügiprotsess
Kasutame automatiseeritud otsuste tegemist kindlustuse müügiprotsessi osana veebilehel (e-büroos, poliis.ee keskkonnas) ja muudes kanalites. Automatiseeritud otsused põhinevad meile antud või meie poolt kogutud teabel, misjärel meie süsteemid arvutavad hinna automaatselt sellise teabe alusel nagu näiteks sõiduki mudel, vara koosseis, kahjuajalugu, vanus, piirkond, kindlustusvõtja (vastutava kasutaja) krediidireiting või muud tegurid. See on kindlustuse ostmisel kohustuslik. Te ei saa kindlustuse ostmisel automaatsele otsustamisele vastuväiteid esitada. Kui Teil on küsimusi oma pakkumise kohta, võtke meiega ühendust.
Profileerimine tähendab Teie oodatava käitumise prognoosimist Teie andmete alusel. Otseturustuses kasutame profiile selleks, et saata sellist teavet, mis meie arvates on Teile kõige asjakohasem, ja vältida ebaolulise teabe saatmist või näitamist. Teil on õigus esitada vastuväiteid otseturustusega seotud profileerimisele siin.