Tähelepanu! Ifi nime all on levimas õngitsuskirjad maksmata arve tasumiseks. Ole tähelepanelik ja kui kiri tundub kahtlane, ära vajuta meilis olevale nupule „Tasun arve“. Oma arveid saad turvaliselt näha meie iseteeninduses või If Mobile äpis, vajadusel võta meiega ühendust.
Iseteenindus
Ifi Iseteenindusest saate osta liikluse-, kasko-, reisi-, kodu-, õnnetusjuhtumi- ja lemmikloomakindlustuse.
Kuidas osta kindlustust ettevõtte nimele?
- Sisenege iseteenindusse oma ID-kaardi, Mobiil-ID või panga kaudu.
- Alustage kindlustuse ostmist eraisikuna, sisestades vajalikud andmed esimestesse sammudesse.
- Viimases sammus "Lepingu sõlmimine" valige kindlustusvõtjaks (arve maksjaks) ettevõte ja sisestage ettevõtte andmed.
- Makske kindlustuse eest ülekandega, krediitkaardiga või valige arvega maksmine.
- Peale makse tasumist näete lepingut oma "töölaual" ja saate avada ning trükkida või sobivasse kohta salvestada kõiki lepingu dokumente (poliis, arve, tingimused).
- Ettevõtte nimel sõlmitud lepinguid näeb iseteeninduses oma töölaual ainult see isik, kes lepingu vormistas.
Iseteeninduses saate:
- kindlustada oma autot (liiklus ja kasko), kodu, reisi, lemmiklooma (koer või kass) või õnnetusjuhtumite vastu ennast või oma töötajaid
- arvutada kindlustuse hinda
- osta kindlustust ettevõtte nimele
- vaadata Ifis sõlmitud kindlustuslepinguid, millel olete kindlustusvõtja või ettevõtte esindaja
- saata Ifile avaldusi
Teiste ärikliendi kindlustuslahenduste saamiseks saatke meile päring, me võtame Teiega ühendust!