klientide tagasiside

Kodukindlustuse tagasiside

Kadri O.

Meeldis asjalik ja lahke asjaajamine. Kannatlikkus, millega mulle seletati, mida mina pean tegema ja mida teeb kindlustus. Töö tulemus mu köögis on suurepärane – kõik näeb välja parem, kui oli enne!

Priit B.

Kahjukäsitlus oli operatiivne koduabist alates, tähtis oli, et perel oleks võimalikult kiiresti võimalik kodu jälle kasutada, mitte, et enne peaks kõik dokumendid viimseni vormistatud olema. Ehitusfirmast koostööpartner tegi oma töö kiiresti, korralikult ning arvestas asjaoluga, et inimesed elavad majas sees ehk hoidis puhtust, pidas kinni kokkulepetest.

Oliver K.

Avaldan kiitust! Mulle meelis, et ma ei pidanud ise peast teadma oma kindlustuse üksikasju nagu näiteks, et mul on niihea kindlustus, millel omavastutus puudub, teiseks et ma ise ei pidanud otsima firmat kes minule tekkinud kahju ära remondib ja et If Kindlustusel on nii head koostööpartnerid kes reageerivad kiirelt, on sõbralikud ja peavad kinni oma lubadustest!

Kaskokindlustuse tagasiside

Valeri M.

Meeldis töötajate lahke, heatahtlik ja mõistlik suhtumine, juhendamine, kiire otsustamine ja lahendamine. Üldiselt tundsime, et meist hoolitakse, oleme tõesti kindlustatud. Oleme väga tänulikud töötajatele, kes meie probleemiga tegelesid, olid tõesti meile sellisel stressi rikkal ajal toeks.

Imbi L.

Meeldis, et kõik toimingud tegi minu eest ära remonditöökoda. Olin selline "blondiin", kes teadis ainult auto numbrit, mis otsustas minu autole tagant otsa sõita. Oli kindel, et auto remont tuleb mul endal tasuda, kuna mul puudusid teise autojuhi andmed. Üllatus oli suur, kui helistati ja öeldi, et kõik korras – võin auto viia remonti, kindlustusfirma aktsepteeris remondi arve.

Tiiu S.

Ma tänan Teid! Kõik toimus kiirelt ja korralikult, ei ole mingeid pretensioone. Soovitan valida kindlalt kaskokindlustus, sest ei tea iial, millal õnnetus/äpartus võib juhtuda. Edu Teile!

Reisikindlustuse tagasiside

Alena H.

Väga hea kogemus halvas olukorras. Teenindus oli kiire ja korralik, kahju juhtumi korral võeti kiirelt ühendust, saadeti meeldetuletusi ja kahju hüvitamine oli kiire ning selge.

Oliver H.

Kahjukäsitlus oli kiire, vaid päev pärast reisi oli reisil tõrke tõttu ootamatult kulunud raha taas kaardil. Suhtlus oli konkreetne ja selge.

Anu R.

Meeldis, et If kindlustus on vastutulelik ja mõistev. Tänan veel ka majutushüvitise eest, mis oli igati vajalik ja toeks noorele inimesele reisil olles.

Miks kogume tagasisidet?

Klientidelt saadud väärtuslik info aitab meil mõista kindlustuse ostjate tegelikke soove ja vajadusi, millest lähtuvalt oleme täiustanud teenuste kvaliteeti, panustanud tootearendusse ja muutnud tekste lihtsamini mõistetavamaks.

Näiteks:

• Avasime Ifi kodulehel klienditeeninduse live chati

• Muutsime Ifi kodulehel kahjudest teatamise vormi ja juhised selgemaks

• Töötasime välja If Plus boonusprogrammi

• Täiustame pidevalt kindlustuskaitseid

• Kirjutasime kindlustustingimused ja kahjuotsused selgesõnalisemaks