Klientide tagasiside

Klientide tagasiside on meile alati väga oluline olnud. Saame oma tööd hästi teha ainult siis, kui mõistame klientide vajadusi ning läbi tagasiside saame pakkuda klientidele parimaid lahendusi.

Ifi kliendid annavad meile regulaarselt tagasisidet ning väikest valikut nendest näitame siin.​

Aitäh, et olete meie kliendid!

******************************

Reeda Tuula, 15.06.2017

Kogu juhtumi arutelu ja argumentatsioon oli hästi selge ja isegi mulle, autotehnilisele võõrale, lihtsasti jälgitav. Otsused tulid mõistliku aja jooksul, ja tegelikud parandustööd teostati kiirelt. Igati valutu ja pingevaba asjaajamine.

Toomas Viidebaun, 06.06.2017
Teenindus on meeldiv ja abivalmis. Asjaajamine on väga lihtne ja Ifi koostööpartnerid on väga heal tasemel.

Monika Limberg, 29.05.2017
Mulle meeldib, et kahjust teatamine on tehtud kodulehel nii mugavaks. Väga operatiivne ja asjalik. Kahjude käsitlemine toimub väga kiiresti. Väga suured tänud!

Eneli Vaasna, 12.05.2017
Olenemata meie kaugest sihtkohast (Dominikaan), saime kindlustusega kohe kontakti. Kohapeal ühtegi arvet maksma ei pidanud, kõik saadeti otse kindlustusele tasumiseks.

Kadri Ottenson, 10.05.2017
Meeldis asjalik ja lahke asjaajamine. Kannatlikkus, millega mulle seletati, mida mina pean tegema ja mida teeb kindlustus. Töö tulemus mu köögis on suurepärane – kõik näeb välja parem, kui oli enne!

Hanno Vainola, 10.05.2017
Kiire vastus, telefonitsi oli tugi olemas ning kõik küsimused said seal vastuse. Lisaks tugev remondi ning kahju hindavate töökodade võrgustik. Olukorda arvestades on kõik võimalikult mugavaks tehtud. Aitäh! 10/10

Rita Jõerand-Varblane, 04.04.2017
Kogu asjaajamine sujus lihtsalt ja kiiresti - telefoni teel anti nõu, kahjukäsitleja oli meeldiv, asjalik ja vastutulelik ning remonditöökojaga oli meeldiv asju ajada. Algul keerukana näiv asjatoimetus oli tehtud väga lihtsaks ja sellest oli ainult hea meel!

Kaur Kask, 05.04.2017
Veebivorm   võimaldas mugavalt juhtunu detailid kindlustusele edastada ja vastus tuli kiiresti. Enamus suhtlus oli   tegelikult tööde teostajaga, Metro Autoga, ning see protsess oli samuti väga sujuv. Hea töö ja kommunikatsioon.

Kaia Jansen-Mõisavald, 12.04.2017
Kaskojuhtumi lahendamine kliendile äärmiselt lihtsaks ja meeldivaks tehtud. Kôik vajalikud toimingud saab korda ajada ühe korraga ja seda juba remonditöökojas. Edasine, alates auto üleandmisest kuni kättesaamiseni toimus meeldivas ôhkkonnas, üllatavalt kiiresti. Olen igati rahul.

Priit Bakhoff, 31.03.2017
Kahjukäsitlus oli operatiivne koduabist alates, tähtis oli, et perel oleks võimalikult kiiresti võimalik kodu jälle kasutada, mitte, et enne peaks kõik dokumendid viimseni vormistatud olema. Ehitusfirmast koostööpartner tegi oma töö kiiresti, korralikult ning arvestas asjaoluga, et inimesed elavad majas sees ehk hoidis puhtust, pidas kinni kokkulepetest.

Oliver Kilgas, 31.03.2017
Avaldan kiitust! Mulle meelis, et ma ei pidanud ise peast teadma oma kindlustuse üksikasju nagu näiteks, et mul on niihea kindlustus, millel omavastutus puudub, teiseks et ma ise ei pidanud otsima firmat kes minule tekkinud kahju ära remondib ja et If Kindlustusel on nii head koostööpartnerid kes reageerivad kiirelt, on sõbralikud ja peavad kinni oma lubadustest!

Eha Grossev, 03.02.2017
Kui sisuliselt uue autoga juhtub enda emotsioonidest tingitult avarii, see tähendab, et ei ole kedagi teist süüdistada, siis on masendus äärmiselt suur! Olen autoomanik olnud juba üle neljakümne aasta ja miskit on ikka ka varem juhtunud, aga nii kergelt ja kiirelt ei mäleta, et oleks asjad korda saanud. Suur tänu If kindlustuse eriliselt kiirele kahjukäsitlusele!! Tõesti on kindlam sõita, kui tead, et ka juhustest põhjustatud "kriimud" saab kiirelt ja kergelt siluda...rääkimata tõelistest avariidest, mis võivad ju kõiki ootamatult tabada. AITÄH!

Jüri Tammiksalu, 01.02.2017
Andsin kahju kohta avalduse autoteeninduse firmasse ja juba samal päeval oli kogu vajalik kindlustuspoolne info minu meilil, mis tõsiselt üllatas, sest pole tavapärane, et oma probleemidele nii kiiresti lahenduse leiad. Olen väga rahul nii autoteeninduse firmaga kui ka If kindlustusega.

Agne Kaur, 30.01.2017
Mulle meeldis, et Ifi kahjukäsitleja oli väga kiire ning vastused sain väledamalt kui oleksin osanud arvata. See on väga hea, sest kui reisi ajal midagi juhtub, on inimene enda murega tavaliselt üksi ning kindlustusfirma, kellega on leping sõlmitud, on väga tähtis tugi. Tänan siiralt ja loodan, et panustate jätkuvalt sama pühendunult inimeste abistamisele.

Ksenia Pilipenko, 24.01.2017
Töö oli   kiire ja korralik. Tagasisidet sain väga kiiresti, teiepoolne kontaktisik oli asjalik. Kahju hüvitamine toimus operatiivselt. Hea meel, et olin kaitstud ettenägematu olukorra eest.

Meeri Leppik, 21.01.2017
Väga kiire ja meeldiv teenindus, oma pöördumistele Sain vastused. Ka Ifi poolt saadetud remondifirma esindajad ja ehitajad olid väga meeldivad ja viisakad. Nad arvestasid võimaluste piires kliendi soove.

2016 aasta klientide tagasiside

Elo Kocys, 09.12.2016
Kindlustusfirma reageeris väga kiiresti. Objekt vaadati töid toestava firma poolt kiirelt üle, samuti koostati plaan, mida peaks tegema ja mis ajal seda oleks võimalik teha. Meeldiv oli suhtlemine nii töid teostava firma kui kindlustusega.

Aleksei Suvorov, 09.12.2016
Teenindaja professionaalsus, sõbralikkus, hea arusaamine olukorrast ja analüütiline lähenemine meeldis. Oli näha, et ta süvenes olukorda ja pakkus parima võimaliku lahenduse.

Ken Rekand, 02.11.2016
Kahjukäsitleja oli väga söbralik, seletas köik pöhjalikult ära, tundis huvi, suhtles ja oli väga korrektne. Olen väga rahul ja on rööm olla If klient ka tulevikus. Siiras tänu!

Helena Hain, 02.11.2016
Meeldis, et hoolimata sellest, et kahjude taastamine kujunes esialgsest keerukamaks, tegid Ifi poolt saadetud töömehed head koostööd ja pakkusid välja loovaid lahendusi. Suured tänud!

Kalli Kulla, 24.10.2016
Äärmiselt lihtne kahjunõude esitamine veebis, integreeritus Petbooki süsteemiga, mis tähendas, et kogu haiguslugu ja arvetega majandamine tehti kindlustuse poolt ja kliendina ei pidanud nende kindlustusse jõudmisega sehkendama. Kiire menetlus ja pidev kliendi kursis hoidmin protsessi eri etappidega andis kindlustunde, et asjaga tegeletakse ja kõik toimib. Ei mingit muret, võib öelda, et ideaalseim teenindus, millega selle asta jooksul kokku puututud.

Ilona Tarkonen, 17.09.2016
Väga kiire ja ülimalt meeldiv teenindus. Kõik toimingud mida pidi tegema, seletati selgelt ja väga täpselt ära, mille tulemusena oli väga lihtne hakkama saada.

Eda Türi, 16.09.2016
Kiire asjade kulg. Oli võimalik valida endale meelepärane ja sobilik Ifi koostööpartner. Piisas korra kohal käimisest ning ülejäänud teated tulid kas meili või telefoni teel. Teostatud töö kvaliteet on väga hea.

Sende Lipu, 18.08.2016
Meeldis, et mind, 78-aastast vanainimest juhendati oskuslikult, võeti arvesse, et ma ei ole perfektne arvutikasutaja ja arvestati minu erisoovidega sel puhul. Kõigi suhtlejate ääretu tähelepanelikkus ja kiire kahjukäsitlus. Sain kiiresti elektrisüsteemi korda, kusjuures arvestati, et kõik vead ei ole koheselt avastatavad. Nii oligi. Oma tuttavatele, kes kaaluvad kindlustusfirma vahetamist, olen öelnud, ärge vahetage.

Ene Salekeina, 12.08.2016
Väga kiire reageerimine kahjuteatele, põhjalik tutvumine kahjustatud varaga ning asjalik ja professionaalne partner, kes taastas kahjustatud vara.

Ivi Kukk, 11.08.2016
Kahjukäsitlusel anti mulle igakülgset infot, kuidas toimida. Klienditeenindaja oli sõbralik, hooliv ja toetav. Protsess ei veninud, sain vastuse juba tunni aja pärast, väga mõnus, et sõnum tuli operatiivselt mobiilile. Meeldis ka see, et meilile tulnud kirjas oli meeldetuletuseks pandud tabel, mille järgi otsus langetati. Otsus oli formuleeritud pädevalt ja viisakalt.

Anita Muruoja, 14.07.2016
Kiire ja asjalik probleemi lahendus. Soovitan kõigil meie kliimatingimustes kodud ja vara kindlustada.

Erika Jürgenson, 12.07.2016
Seoses kahjudega on alati mängus negatiivsed tunded, aga teenindaja suutis oma suhtumisega selle muuta minu jaoks lihtsalt väikeseks ebamugavuseks, mille saab lahendada. Teenindus oli äärmiselt professionaalne, meeldiv ja kiire. Tänud selle eest!

Risto Länts, 28.06.2016
Kindlustus reageeris kiiresti ja professionaalselt. Kuna elan välismaal, olin kommunikatsiooni pärast esialgselt pisut mures - siiski asjatult. Kliendihaldur tegi suurepärase töö, samuti ei ilmnenud probleeme ehitusfirmaga koordineerimisel. Remonditööd laabusid vahejuhtumiteta ja resultaadiga olen väga rahul.

Urve Sellenberg, 26.05.2016
Ülikiire teenindus. Minule väga sobis kahjukäsitleja konkreetsus, kiire vastamine küsimustele ja lõpptulemuse selgitus, lihtne ja arusaadav. E-keskkonda on lihtne ja mugav kasutada ning nõustamine ülimalt meeldiv.

Katrin Leemet, 18.05.2016
Minule vastati kiiresti, sain oma kõigile küsimustele lihtsad ning arusaadavad vastused, teemadel: kuidas edasi toimida, millele tähelepanu pöörata jne. Kahju likvideerimine toimus mulle kui kindlustusvõtjale tõesti minimaalsete probleemidega ning valitud koostööpartner remondiettevõtjana toimetas oma ala profina kiiresti, kvaliteetselt ja efektiivselt. Olen väga rahul, suur aitäh!

Ainar Printsmann, 4.05.2016 ​​
Kahjukäsitlus oli superkiire ja mugav, tunti huvi mitmel korral, et kaugel meil loomaarstitõendiga on ja uuringute tulemusega.

​Mari Tarning, 4.04.2016
Laps kukkus Egiptuses õnnetult huule lõhki ja vajas haiglas õmblusi. Sealt anti mulle telefon, kus ma sain If Kindlustusega koheselt ühendust võtta. Siis saadeti nende poolt koheselt garantiikiri ning rohkem ei pidanud ma enam muretsema. Kõik käis kiirelt ja muretult. Olin väga õnnelik, et olin If Kindlustusega lepingu teinud. Ka haiglas kinnitati, et neil on selle kindlustusega kogemusi ja nad on väga usaldusväärsed.

Eliis Sirp, 3.03.2016
Ifi büroos sai kiiresti paberid korda aetud kohe samal päeval kui avarii toimus. Samal päeval sain ka juba remondi töökojas ära käidud, et auto kiiremini korda saada. Kulusid mõned päevad kui juba pakuti välja päevad, millal on neil aega auto terveks teha. Seda remondi kohta soovitas ka Ifi töötaja ja samuti olime ka ise selle teeninduse kohta palju head kuulnud. Aitäh, et auto jälle korda on tehtud ja polegi aru saada, et midagi oleks viga olnud. Oleme väga rahul!

Astrit Eslas, 2.02.2016
​Kiire ja korrektne tagasiside. Kliendisõbralik. E-büroos kõik lihtne ja arusaadav.

Meelike Reimer, 6.01.2016
Meeldis empaatiline, osavõtlik ja minu murest huvitunud klienditeenindaja. Meeldis lihtne ja kiire asjaajamine. Uskumatult suurepärane kogemus. If on kõvasti arenenud! Aitäh!

Toomas Halliste, 5.01.2016 
Kiire e-teenindus, kõik toimis ausalt ning vastavalt poliisi tingimustele. Olen alati kasutanud If Kindlustuse teenuseid ja pole pidanud pettuma.

2015 aasta klientide tagasiside

Andrus Bork, 23.12.2015
If klienditeenindajad on väga toredad ja pädevad

Kadri Paomees, 22.12.2015
Uskumatult hea ja meeldiv teenindus. Soovitan kõigil teha kindlustus, sest kunagi ei tea, mis võib juhtuda. Ja If on selleks ideaalne partner parima pakkumisega! Aitäh :)

Krista Vasenius, 6.11.2015
On väga meeldiv, et kahjust vöib teada anda ka meili teel. Meie önnetus juhtus nimelt nädalavahetusel ja meiega vöeti kohe nädala algul yhendust :-)​

Marek Mändla, 19.11.2015
Tõsiselt kiire kahjukäsitlus If'i poolt. Lisaks meeldiv ûllatus omavastutuse boonusega, millest meie ei olnud teadlikud ja mis meile raskel hetkel suureks abiks oli.

Piret Jakobson, 01.10.2015
Kuna mul oli reisil kaasas kahe erineva Eesti juhtiva finantsettevõtte kindlustuspoliisi, esitasin Kemeri haiglas mõlemad. Koheselt võeti Ifi oma ja öeldi, et see on hea firma, seda me usaldame :) Corise tegevus oli üllatav ja positiivne, eriti see, et seal suheldi minuga Eesti keeles!

Kerstin Anneljas, 17.09.2015
Olen väga rahul iseteenindusvõimalustega ja sellega, et sisestatud infot arvestatakse ning ka koostööpartnerid arvestavad sellega. Tänu ise täidetud kahjutaotlusele kestis auto üleandmine sisuliselt 5 minutit. Lihtsalt super!

Airi Kullik, 27.08.2015
Autoga seotud probleemid on alati tülikad, kuid If on suutnud teha oma kahjukäsitluse programmiga selle ebameeldiva ettevõtmise nii mugavaks kui võimalik :) Aitäh!!!

Tiina Lehemets, 2.07.2015
Meeldis, et mind teavitati sellest, millises faasis mu kahjukäsitluse protsess on. Lõpusõnum telefonis oli ka tore - positiivne.

Andrus Tordt, 4.06.2015
Tore, et boonuspunktide kasutamise ettepaneku tegi ise If kindlustus.

Elen Viljak, 21.05.2015
Meeldiv teenindus esinduses, kus tehti koheselt kahjuteade. Kahjukäsitleja võttis minuga ülikiiresti ühendust, sain info mis dokumendid esitama pean. Arvasin et see protsess on keerulisem, ja pean tõestama hakkama kuidas ja mis juhtus, aga asi läks väga lihtsalt, tundsin et mind usaldati.

Signe Valgemäe, 30.04.2015
Sõbralik ja abivalmis teenindus, kiire tagasiside ja kahjukäsitlus ning vähem paberimajandust kui teistes kindlustusfirmades.

Priit Jõesaar, 10.04.2015
Olen alati oma sõpradele ja tuttavatele If kindlustust kiitnud ja soovitanud. Teil on olemas kõik mida klient vajab: kiire reageerimine abivajajale, selge ja arusaadav kahjukäsitlemise protsess ning meeldiv klienditeenindus. Olen alati oma reisikindlustuse võtnud If kindlustusest, sest kogemused teiega on ainult positiivsed. If kindlustuse peale saan alati kindel olla!

​Kaido Vaade, 10.03.2015
Tegelikult olin üllatunud, kui kiiresti mu mure ära lahendati ja kahju hüvitati. Paljud ilmselt ei tea, mis neil tegelikult kindlustatud on, ka mina ei teadnud esimese hooga. See juhtum olekski jäänud sinna paika, kui tuttaval sarnane õnnetus poleks juhtunud, kus väike laps kogemata arvuti ära lõhkus. Valige if kindlustus ja elu on hulga muretum.

Anu Simson, 05.03.2015
Nii tore, et avaldused oli võimalik teha internetis ja ei pidanud kuhugi kohale tulema.​

Raivo Kuremaa, 19.02.2015
Väga super ja areneb kliendisõbralikult edasi.

Annika Lumi, 05.02.2015
Kogemus oli väga hea, kahjust teatamine ja dokumentide esitamine oli lihtne ja tagasiside ning otsus kiired. Tänapäeval on suht haruldane, kui mingi asjaajamisega ei kaasne bürokraatia, viivitused ja kõiksugu takistused. Olen tõesti meeldivalt üllatunud ja teiepoolse tegevusega väga rahul.

Merli Mutli, 29.01.2015
Minu jaoks õnnetu olukord sai väga meeldiva lahenduse. Minu autot rammiti parklas, kui mina viibisin kaupluses. Tagasi tulles ei olnud ei tegijaid ega ka nägijaid. Pidin siis omavastutuse ise kinni maksma, kahjuks. Tänu teie boonussüsteemile maksis see kolmandiku minu arvatavast summast. See tegi ikka tõesti õnnelikuks. Aitäh teile!

2014 aasta klientide tagasiside

Mari Aasma, 11.12.2014
Kiidan, sest hüvitisest teatamine läbi netilehekülje on lihtne ja loogiline, samuti kiidan kiiret (lausa ootamatult kiiret) otsust hüvitise määramise kohta. Olen 3 korda pidanud kindlustuse poole pöörduma ja iga kord jätkub ainult kiidusõnu. Aitäh meeldiva koostöö eest!​

Meriana Maidla, 04.12.2014
Kõik toimis suurepäraselt, alates telefonikõnest õnnetusjuhtumi hetkel kuni sõiduki kättesaamiseni. Kiire, konkreetne ja täiuslik.

Alo Lõps, 13.11.2014
Olen väga-väga positiivselt üllatunud If Kindlustuse kahjukäsitluse kiirusest, teeninduse kvaliteedist ja töötajate sõbralikkusest. Suurepärane töö ja ette heita ei ole absoluutselt mitte midagi! Tänu sellele kogemusele ei suuda ükski teine kindlustuspakkuja mind ümber veenda seltsi vahetamiseks. Suurimad tänusõnad Teile If kindlustuse meeskond!

​Eduard Elbrecht, 3.11.2014
If Kindlustus kahjukäsitlejate suhtumine juhtunusse oli mõistev ja klienti igati toetav. Üllatas kahjukäsitlejate abivalmidus ja kahju hüvitamise kiirus, kuigi kindlustusjuhtum leidis aset välisriigis.

​Janar Kauber, 30.10.2014
Olen väga rahul kahjukäsitluse kiiruse ja asjaajamisega. Kulus minimaalne aeg kahjukäsitlusega seotud toimingutele ja ankeedi täitmisele, mis oli hoolikalt läbi mõeldud. Samuti olen ka rahul protsessi kiirusega.

Urmas Vijar, 23.10.2014
Meeldiv on koostöö, kui on vastastikune usaldus. Tänan Teid minu olukorra positiivse lahendamise eest.

​Elle Vihman, 19.09.2014
Töö kiire ja korralik. Otsene suhtlus käis läbi koostööpartneri. Kuid esmane suhtlus If'iga oli šokis inimesele rahustav ja juhendav. Väga meeldiv kogemus.

Rea Lillemets, 21.08.2014
Märkisin kõik hinded maksimaalsed ja see ei ole ülepakutud. Olin 4 aastat Ifi klient ja olen seda ka edaspidi, vaatamata sellele, et mu kaskomakse ilmselt nüüd tiba tõuseb. Vajasin abi esmakordselt ja abi sain väga profesionaalselt. Suur tänu!

Helena Feofanov, 14.08.2014
Minu juhtumi käsitlemine oli suurepärane! Esiteks sain kõik korda aetud samal ajal haiglavoodis lamades ja kõnevõimetu olles, teiseks oli tegutsemine väga kiire ja ei esinenud mingit mõttetut pläma ja mulli ajamist ning kolmandaks üllatusin selles kui vastutulelik ja abivalmis saab üks kindlustusfirma üldse olla. Väga cool. Super töö, aitäh!:)

Kaarel Nagla, 07.08.2014
Tore, et on mitu koostööpartnerit, kelle vahel valida. Sai enne veidi tausta uuritud, mõne koha maine oli uskumatult madal, ei oleks oodanud Ifilt koostööd sellise tasemega ettevõttega. Kokkuvõttes sain auto korda oma senises remonditöökojas ja olen nii nende töö kui Ifi kahjukäsitlusega rahul.

Ivo Mölder, 30.06.2014
Teenindus on kiire ja korralik, e-teenindus on kliendile väga mugav ja arusaadav.

Urmas Oras, 04.02.2014
Olin üllatunud, et seekord sai Ifiga asi aetud Ifi kontoris käimata. Kõik sujus telefonitsi ja e-kirja teel. Piisas remondiettevõtte külastusest. Paremat teenindust ei oska soovida.

Kuldar Ojang, 09.01.2014
Kõik sujus väga hästi. Kahjukäsitlejaga ei suhelnud ning selle ainus põhjus oli see, et polnudki otsest vajadust - sain üldtelefonilt piisavalt selged juhised, kuidas pihta hakata ja ülejäänud kommunikatsioon toimus juba meilitsi. Olin positiivselt üllatunud kui kiiresti kahjuhüvitis minu ettevõte kontole laekus!

2013 aasta klientide tagasiside

Arbo-Karl Bramanis, 27.12.2013
Kontaktisik on väga hea ja selge väljendusviisiga, ülimalt pädev inimene, kellega oli väga lihtne kontakti saada ning kes andis selgitusi. Kogu protsess oli minu jaoks lihtsaimast lihtsam. Eriti üllatav oli If'i poolt rahade ülekandmise kiirus pärast arvete esitamist. Olen positiivselt üllatunud, et kõik nii ruttu toimus!

Taivo Luusepp, 20.012.2013
Sõbralik ja asjalik suhtumine reisiplaanidesse ning kindel tugi reisil ette tulevate (ettenägematute) soovide täitmisel.

Marianne Lõhmus, 28.11.2013
Suurepärane lahendus meditsiinilise abi saamiseks puhkusereisil. Olin väga positiivselt üllatunud, kõik lahenes kiirelt ja korrektselt, meie saime puhkust täiel rinnal edasi nautida ning naastes oli kindlustuse poolt juba kogu asjaajamine tehtud.

Tiiu Kadarik, 21.11.2013
Olen alati arvanud ja ka teadnud, et If kindlustuse kahjukäsitlus on lihtne ja kiire. Seekord aga olin ikkagi jälle üllatunud heast suhtumisest, ääretult soojast ja ülikiirest asjakorraldusest kahjukäsitleja poolt. Tundsin, et usaldan! Kõik oli lihtne, arusaadav ja korrektne. Tänud!

​Merili Nael, 18.11.2013
Olen Ifi teenusega väga rahul, eelkõige seetõttu, et suhtlus kahjukäsitlejaga on olnud professionaalne, samas minule kui kliendile arusaadav ja selge. Minu kogemustele tuginedes on Ifi kahjukäsitlemine äärmiselt kiire, isegi üle ootuste kiire. Ma ei ole küll kursis teiste Eestis tegutsevate kindlustusfirmade teenusega, mis annaks võrdlusmomendi, kuid praegu ei tunne ma ka põhjust end nendega kurssi viia.