Seadmekindlustuse kahju
Sinu telefoni, nutikella, laptopi, tahvli või kõrvaklappidega juhtus õnnetus? Enne kui teatad kahjust, vaata, et Sul oleks käepärast järgmine:
Sinu telefoni, nutikella, laptopi, tahvli või kõrvaklappidega juhtus õnnetus? Enne kui teatad kahjust, vaata, et Sul oleks käepärast järgmine:
Kui juhtub õnnetus
Vastused küsimustele
Sageli saab seadmeid kindlustada vaid 14 päeva jooksul peale nende ostmist. Ent Ifis saad kindlustada oma telefoni, nutikella, laptopi, tahvli või kõrvaklapid, kui ostsid need uuena viimase 6 kuu jooksul, arvestades kindlustusperioodi alguspäevast.
Ifis saad kindlustada oma telefoni, nutikella, tahvli, laptopi (sülearvuti) ja kõrvaklapid. Tee selline kindlustus, mis sobib Sinu elustiiliga ja tunne end kindlamalt ka ootamatustele mõeldes.
Igal seadmel on oma isiklik ja kordumatu IMEI-kood – 15-kohaline number, mille peaksid leidma oma seadme ostudokumentidest. Leiad selle ka oma telefoni seadetest telefoni info alt või kui valid klahvistikul *#06#
Juhul kui seadmel ei ole IMEI-koodi, kasuta selle seerianumbrit, mis peaks samuti olema seadme ostudokumentides.
Kui Su seadmel ilmneb sisemine rike või saab seade kahjustada, tegeleb kahjuga meie partner. Kui nad on Su seadme kätte saanud, hindavad nad kahju ja annavad Sulle mõne tööpäeva jooksul teada, kuidas selle parandamisega edasi liigutakse.
Loodame, et mõistad – me ei saa seadme parandamise korral anda väga konkreetset aega, mil seade saab korda. Kuid seda teame küll, et meie partner teeb kõik selleks, et remont saaks tehtud võimalikult ruttu ja saaksid oma seadme kiiresti tagasi.
Kui seade on varastatud, kadunud või kahjustatud nii tugevalt, et seda ei saa enam parandada, hüvitame seadme asendamise samaväärse (sama tootmisajaga või kui see pole saadaval, samas hinnaklassis) seadmega.
Pane tähele: olenevalt seadme vanusest võib olla selle turuväärtus langenud ning see võib kajastuda hüvitise arvestamisel. Leiad selle kohta rohkem teavet seadmekindlustuse tingimustest.